Levering
Hvornår modtager jeg min ordre?
Den forventede leveringstid på din ordre afhænger af hvilken leveringsmetode du har valgt:
GLS privat: Hvis du har valgt at få din pakke leveret til din hjemmeadresse, så kan du forvente, at din pakke bliver leveret indenfor 1-3 hverdage.
Denne leveringsmetode koster 69 kr.
GLS pakkeshop: Hvis du ønsker at få din pakke leveret til en pakkeshop/nærboks, så kan du forvente, at din pakke bliver leveret indenfor 1-3 hverdage.
Denne leveringsmetode koster 49 kr.
DAO privat: Hvis du har valgt at få din pakke leveret til din hjemmeadresse, så kan du forvente, at din pakke bliver leveret indenfor 2-4 hverdage.
Denne leveringsmetode koster 49 kr.
DAO pakkeshop: Hvis du ønsker at få din pakke leveret til en pakkeshop/nærboks, så kan du forvente, at din pakke bliver leveret indenfor 2-4 hverdage.
Denne leveringsmetode koster 39 kr.
Hvad er prisen for levering??
Her kan du læse mere om, hvad det koster dig at få leveret din pakke i Danmark. Ved køb over 399 kr. vil fragten være gratis, hvis du bestiller din ordre til en pakkeshop.
GLS privat: Det koster 69 kr. at bruge denne leveringsmetode.
GLS pakkeshop: Det koster 49 kr. at bruge denne leveringsmetode.
DAO privat: Det koster 49 kr. at bruge denne leveringsmetode.
DAO pakkeshop: Det koster 39 kr. at bruge denne leveringsmetode.
Jeg har ikke modtaget et tracking nummer?
Der kan være forskellige årsager til, at du ikke har modtaget et link, hvor du kan spore din ordre:
- Der kan gå op til 24 timer, fra at du har lagt din ordre, til at du modtager et link med et tracking nummer.
- Du har tastet din kontaktinformationer forkert. Det er vigtigt, at man dobbelttjekker, at man har fået skrevet sin mail korrekt ind.
- Det kan være at din ordre, ikke er afsendt fra lageret endnu.
Du bedes kontakte vores kundeservice på mail: info@passio.dk, hvis du oplever problemer med din levering.
Reklamation
Jeg har modtaget et ødelagt produkt.
Vi beklager dybt, hvis du har modtaget et beskadiget produkt. Kontakt os venligst omgående, så vil du hurtigst muligt modtage en e-mail med detaljerede instruktioner til, hvordan du kan reklamere over produktet.
Kontakt os på mail: info@passio.dk
Hvornår modtager jeg et nyt produkt som erstatning?
Så snart vi modtager din reklamationsanmodning via e-mail, vil vi behandle den med højeste prioritet. Vi bestræber os på at handle hurtigt, og du kan forvente, at det erstattede produkt afsendes uden forsinkelse.
Retur
Hvor lang tid gælder returretten?
Som køber har du ret til 30 dages fortrydelsesret på dit køb, efter du har modtaget din ordre. For at du kan være berrettiget til en refundering, så skal du kunne fremvise en kvittering eller faktura
Kan man få sine varer ombyttet?
Det er som udgangspunkt ikke muligt at få sin varer ombyttet. Du kan kun refundere dit køb, hvor du vil modtage dine penge tilbage.
Hvordan foregår returneringen?
Hvis du ønsker at returnere dit køb, skal du skrive en mail til os på: info@passio.dk, hvor du tydeligt skriver, at du ønsker at gøre brug af returretten.
Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en mail med instruktioner om, hvordan du skal sende din pakke. Det er et krav, at du kan fremvise en kvittering eller faktura, før vi kan starte returprocessen.
Returbeløbet tilbagebetales med samme betalingsmiddel, som du betalte for varerne. Som udgangspunkt bliver pengene sat ind på din konto indenfor 5 bankdage, men i andre tilfælde kan det tage længere tid afhængig af din bank. Når vi har sat pengene til overførsel, vil du modtage en bekræftelsesmail fra os.
Hvor lang tid går der til pengene er på min konto?
Du vil modtage en mail fra os, når din returnering er behandlet og godkendt. Pengene vil blive overført til den samme konto, som du har betalt dit køb med. Der går normalt 5 bankdage, før pengene bliver refunderet til din konto.
Har du ikke hørt fra os, så bedes du kontakte os på mail: info@passio.dk
Betaling
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?
Du kan betale gennem vores webshop med VISA-kort, Mastercard, Maestro, Mobilepay, Klarna, Apple Pay og Google Pay.
Hvornår trækker i mine penge fra min konto?
Når du handler på vores hjemmeside, bliver pengene reserveret på din konto med det samme. Pengene bliver først trukket fra din konto, når vi har afsendt din ordre fra lageret.
Får jeg en faktura på mit køb?
Når du handler online på vores webshop, får du en ordrebekræftelse med en faktura, hvor der bl.a. fremgår moms på de varer du har købt.
Ordre
Kan jeg annullere en ordre?
Hvis din ordre er afsendt fra lageret, og er i besiddelse hos fragtvirksomheden, er det ikke muligt at annullere din ordre. Du har såvel mulighed for at returnere dit køb, når du har modtaget din pakke.
Det er muligt at annullere din ordre, hvis din pakke ikke er afsendt fra lageret. Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre mere omkring status på din ordre på mail: info@passio.dk
Kan jeg tilføje flere produkter på en ordre der allerede er afgivet?
Hvis du tidligere har haft et køb samt ønsker at tilføje nye produkter til dit gamle køb, er dette muligt. Dette gælder så længe, din første ordre ikke er afsendt fra lageret, ellers koster det standard forsendelse.
Skriv til os for at høre mere på mail: info@passio.dk
Gavekort
Hvor lang tid er ens gavekort gyldigt?
Vores gavekort har en gyldighedsperiode på 3 år fra den dag du modtager gavekortet. Når gavekortet ikke længere er gyldigt, kan man få pengene udbetalt op til 1 år efter udløbsdatoen på gavekortet.
Kan jeg få penge tilbage på mit gavekort hvis jeg har refunderet mit køb?
Når du vælger at returnerer din pakke som er købt gennem vores online webshop med dit gavekort, vil beløbet blive udbetalt tilbage til dit gavekort, hvoraf du vil modtage en bekræftelsesmail omkring dette.